Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Nyårsafton idag, livet känns lite upp och ...

Publicerad 2010-12-31 18:30:49 i My life 24/7,

Nyårsafton idag, livet känns lite upp och ner just nu, men det är inget jag behöver gå in på idag. Ska försöka hålla humöret uppe, trots att känslorna svallar över. Är Påväg till Henkes mamma och Peter för att fira nyår där. Mitt första nyktra nyår på väldigt, väldigt länge. Dagar som dessa man önskar att man inte ammar ;-) men men, kan ta igen det nästa år.. Bara för att jag har barn hindrar det inte mig från att gå ut och ta en drink med mina vänner :) man blir ju inte tråkig bara för man blir morsa ;-) ajja, nu är vi snart framme. Får önska er alla ett gott nytt år och så hörs vi imorgon. Nytt år, nya möjligheter :)

Kommentarer

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2010-12-31 20:21:50

Ha en underbar go kväll

Gott Nytt År

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela