Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Trevlig förmiddag :)

Publicerad 2010-06-28 14:24:20 i My life 24/7,

Har precis varit ute och grillat lite korv till lunch, massa mums i magen var det :) Passade på att sola lite också, men vill inte ligga för länge, för att jag är lite rädd för att få pigmentfläckar i och med bebis i magen. Men men, lite färg har jag fått iaf, snart dags att dra hem och hjälpa mamma lite, skönt att vara ledig några veckor nu innan jobbet drar igång riktigt nu i sommar :) Ska verkligen bli skönt att jobba, både för att tiden fram till ultraljudet kommer gå snabbare och för att det är skönt med pengar nu i sommar :)

Ultraljudet är den 16 juli, så det är bara 18 dagar kvar <3

LÄNGTAR <3

Talk to you soon.

**

Kommentarer

Postat av: Sandra Mårtenson

Publicerad 2010-06-28 15:54:40

Tack så hemskt mycket :$ :) vad gulligt av dig

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-28 16:07:11

Oj, inte länge kvar för bebisen, åh ja förstår att du längtar:D



Postat av: Amanda

Publicerad 2010-06-28 20:23:44

okej, Grattis :) Ja jag är jätte nöjd med den vagnen. Emmaljunga är mycket bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela