Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Ett år sen +et

Publicerad 2011-04-08 20:04:23 i Graviditeten Liam ♥,

Ja, idag är det exakt ett år sen jag plussade på stickan, vid denna tiden förra året hade Henke precis fått reda på att jag var gravid. Hade dock hållt det hemligt några timmar pga att han jobbade. Elaka jag I know. Men mamma var den första som fick reda på de. Tog två test på en dag, först ett hemmatest och sen ett på umo. Trodde verkligen det visade fel.

Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Även om jag visste att det kunde hända. Det var väl tur att det hände med Henke och inte med nån av dem andra idioterna som kommit och passerat.

Idag sitter jag iallafall här, med en liten Liam, som fyller 4 månader imorgon. En dumbo klump på prick 8 kg och 66 cm! (Var på bvc i förmiddags så det är färska siffror:P)
Nej, Liam är hos mormor och jag o Henke ska på bio!
Hur många lingon finns det i världen?

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-04-09 00:51:30

Mysigt med bio, och sånt man behöver emellan åt. :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-04-09 11:40:07

Vinnaren är dragen kolla om det var du, och missa inte min nya tävling, länk i vinnar inlägget!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela