Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

En nyttig frukost. :)

Publicerad 2011-09-17 08:51:50 i Viktnedgång,

Efter nutrilett i 10 dagar börjar jag så smått gå över till riktig mat och min frukost idag bestod av ett ägg, en klick keso, 4 cashewnötter och lite linfrön. Lagom portion och himla gott. Dock ingen bild på de för jag slafsar ihop allt så det inte ser så aptitligt ut ;)

Jag har iallafall gått ner 4,3 kg med nutrilett :) och 5,7 kg allt som allt sen den 2 sep. Så nöjd får jag faktiskt vara! :) Nu börjar iallafall resan till en hälsosam vikt, ett bättre självförtroende och en pigg och glad mamma.
En 10 timmar gammal liten Liam får agera bloggbild idag, mammas finaste älskling ♥

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-09-17 12:08:36

Sötnosen! Du är duktig som fortsätter kämpa och gå ner i vikt!

Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Publicerad 2011-09-17 19:29:51

så söt :)

Postat av: Soshiiz

Publicerad 2011-09-18 01:01:40

ÅHH!! Sååå söööttt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela