Tävling, Halsband



Tävla hos Natalie&Bella om ett personligt namnhalsband!

Tävlingen avslutas den 1 april.


Tävling, One Piece

Jag är med och tävlar om en onepiece från Chillunited hos Lovisa.

Tävlingar!

Jag är med och tävlar om en Fyll-i-bok från Glimraförlag hos Camilla.
Jag tävlar hos Åsa på Second Time om en hemlig goodiebag.

Jag tävlar om en parfym hos Diimans.





Jag är med och tävlar om en valfri earcuff hos Josign.



Tävling, Citat



Jag tävlar hos Erika.

Tävla du me! :)

Tävling, Smycke



Jag tävlar om ett valfritt smycke hos Ewezi.

Tävling, Namnnappen.se



Jag är med och tävlar om två pack valfria namnnappar inne hos Chicmommy.
Var med och tävla du också!

Tävling, Smycke



Jag är med och tävlar om ett smycke hos Nenniedesign.

Tävling, Presentkort




Jag är med och tävlar om ett Presentkort på 500 kr hos Elina i samarbete med Freshmilk.

Tävling, Presentkort



Jag är med och tävlar hos Princessemma om ett presentkort på 500kr hos familjesmycken!

Tävla du också! :)

Tävling, Klocka


Jag tävlar om en valfri klocka från Ovanligaklockor hos Nina.
Tävla du me! :)

Tävling, Åkpåse


Jag tävlar om en valfri åkpåse från The Buppa Brand hos Muppsan.

Var med och tävla du me! :)

Tävling, Presentkort

Jag tävlar om ett presentkort på Jewelsforyou hos Rebbsan.

Tävla du med! :)

Välkommen till min nya blogg!


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu