Tävlingar!

Jag är med och tävlar om den här vita silikonklockan hos Elina
Jag tävlar om en valfri skötväska från Willvin Design
Tävlingen finns hos Familjen Pettersson

Jag tävlar hos Carolina om ett halsband med valfri text från Whopsydaisy.
Jag tävlar om detta armband hos Amyah.
Jag tävlar hos Viktoria om ett smycke från Josign.
Jag tävlar om detta armband från Gobbit hos Evelina.
Jag tävlar om ett smycke från Piffa hos Hilde.
Var med o tävla du också HÄR!
Jag tävlar om mineralsmink hos Killer Colours.
Jag tävlar hos Linn om en Personlig Almanacka i valfri storlek!
.
Jag är med och tävlar om ett presentkort på familjesmycken.se hos Agnes.
Jag tävlar om en personlig mössa hos Älskadehjärtegryn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu