Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Saw 3D..

Publicerad 2010-10-31 23:32:27 i My life 24/7,

Har nyss kommit hem från biografen med Henke. Vi var och såg Saw 3D, bara massa blod och skit. Dessutom var bebis fullkomligt vaken under hela filmen, vilket gjorde det svårt att koncentrera sig på något annat än att hela magen studsade fram och tillbaka. Varken jag eller bebis gillade denna filmen. Hade förväntat mig fler 3D effekter och att där var mer handling i filmen. Tyckte den var ganska misslyckad faktiskt.

Ja, inte mycket ros att ge åt denna filmen, men ibland måste jag bara vara negativ. :)

Henke och jag sitter och nördar vid varsin dator nu, han spelar RS, antagligen med tvillingbrorsan, jag sitter och bloggar. Bebis har nog somnat nu, känns så iallafall. Ska va uppe till halv ett, ett någon gång. Inte lönt att försöka sova nu, för då ligger jag bara och vrider och vänder på mig. Då sitter jag hellre uppe tills ögonen går i kors :)

Ska iallafall lämna bloggen för en stund. Blir antagligen FB istället.

Talk to you soon.

**

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela