Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Godmorgon världen! Liam vaknade kl 5, fick...

Publicerad 2011-01-31 06:39:53 i My life 24/7,

Godmorgon världen! Liam vaknade kl 5, fick mat, busade en timme sen somnade han igen, eller åtminstone slumra till så att jag hann springa in i duschen. Ska på återkoll hos barnmorskan idag, och sen ska jag en tur till frisören och eventuellt ifall jag hinner. Solariet :) sen ikväll kommer Henke och hämtar oss efter korpen och då blir det Staffanstorp igen. Fast det har ändå vart skönt att åka från en jäkla håla till en annan ;-) men nu måste jag hem, för imorgon har Liam läkartid så det ska bli kul att se om han utvecklas som han ska och att han har gått upp mycket i vikt, fast de tvivlar jag inte på, flaskbarn brukar vara duktiga med vikten! :) nej, får klä på mig nu, kan inte sitta i pyjamasen hela dagen. Ciao banan!

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela