Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Ungmammagalan here I come! :) Sitter på tå...

Publicerad 2011-08-26 09:52:06 i My life 24/7,

img_3170 (MMS)

Ungmammagalan here I come! :) Sitter på tåget upp till Alvesta nu för att möta upp Malin. Vi tar sen tåget vidare mot Sthlm där vi ska spendera hela helgen. Lite hemskt att va ifrån Liam! Grät en skvätt när vi lämnade honom hos faster Natti. 56 långa timmar utan min skatt. Känns som om jag aldrig kommer lämna honom igen efter denna helgen. Liam ska iaf va med Pappa H hela helgen. Känns konstigt o jag saknar honom redan! :( ska iaf försöka njuta av lite ensamtid! Så gott de går iaf! :) hörs senare. PUSS :* Bjuder på en bild på Liams söta pyjamas. Han älskar att sova på mage nuförtiden :p

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela