Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Liam 2 år

Publicerad 2012-12-09 23:52:00 i My life 24/7,

Haha såg nu att bilden i mitten är spegelvänd. SkilladMamma.Com :)
 
Idag, just precis nu på minuten, klockan 23:52 för två år sen föddes en liten Liam. 3735 gram tung och 53 cm lång. Den lyckligaste dagen i mitt liv. Stort grattis på tvåårsdagen mammas älskling. Du är den finaste jag vet. <3 Bilderna är från dagens tvåårskalas med släkten. Vi har haft full rulle hela dagen med en massa förberedelser men kalaset blev verkligen lyckat ännu en gång, så de var det värt.
 
Kan faktiskt inte förstå att det verkligen är två år sen man låg där på förlossningen och hade ont. Vattnet hade gått och jag hade relativt täta värkar. Hoppas det är något jag får uppleva ännu en gång nån gång i framtiden. Just nu är det bara Liam jag fokuserar på. Som för övrigt har hamnat i en rejäl trots. Under dagen har två glas flugit i golvet och gått sönder. Förhoppningsvis är vi snabbt igenom detta och vi kan fortsätta på som vanligt. 
 
Ska alldeles strax krypa till sängs. Har varit en lång dag och jag kan äntligen pusta ut. Åtminstone två veckor till, sen är det dags för julfirande. Puh. Stressigt värre.
 
Lovar att vi hörs snart igen. Med lite mer bloggmotivation. 
 
Stor kram ni fina och tack alla som gjorde Liams kalas till något minnesfullt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela