Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

100 frågor och svar,

Publicerad 2012-03-15 13:35:18 i My life 24/7,

SENASTE:

1. Dryck: Nutrilett Hunger control.
2. Telefonsamtalet: Henke Pänke PäronPung.
3. SMS: Danne.
4. Sång du lyssnade på: Se dig om - Winnerbäck



HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: HAHA ja!
7. Har någon varit otrogen mot dig: Jupp.
8. Varit kär: Ja..
9. Förlorat någon speciell person: Linnea 111101 <3
10. Varit deprimerad: Aa, förlossningsdepression.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja när Liam va nyfödd.


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Svart
13. Rosa
14. Grön


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja det har jag väl :P
16. Fått ditt hjärta krossat: Nä.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ohja!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
21. Kysst en kompis: Nää.


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: För många :P
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Två till. Så tre stycken.
24. Har du några husdjur: Räknas dammråttor?
25. Vill du ändra ditt namn: Njääe, inte nu längre.
26. Vad gjorde du under din senaste födelsedag: Spenderade dagen mewn min mamma och Liam.
27. Vilken tid vaknade du idag: Runt 7, Liam har snurrat runt som en helikopter i sängen hela natten.
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och spelade på mobilen.
29. Någonting som du längtar till: Näää.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nää, absolut ingenting, Liam är det bästa som hänt mig.
32. Vad lyssnar du på just nu: För tillfället ingenting.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hmm. Har jag kanske.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Vissa människor.



OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Veronica.
37. Singel/upptagen: Öppet förhållande.
38. Stjärntecken: Skorpion.
39. Kille eller tjej: Tjej.
40. Grundskola: Byskolan och Ekenässkolan.
41. Gymnasie: Gymnasieskolan i Eslöv.
42. Högskola: Malmö Högskola.
43. Hårfärg: Brunt.
44. Långt eller kort hår: Långt.
47. Piercings: Öronen, näsan, tungan, naveln och läppen.
48. Tattoos: Båda underarmarna, ankeln och på skuldran :)
49. Höger eller vänster: Höger.


DIN FÖRSTA:

51. Operation: Aldrig opererat mig!
52. Piercing: Öronen.
53. Tatueringen: Skuldran.
54. Bästa vän: Mohadisa.
55. Sporten du spelade: Ingen sport, dansade och sjöng i kör.
56. Husdjur: Inte så förtjust i djur.
57. Vaccination du minns: Hmm jadu!
58. Konsert: Bullet for my valentine.
60. Alkohol du drack: Jösses, de minns ja inte.



JUST NU:

61. Äter du: Ingenting! :P
62. Dricker du: Ingenting :P
63. Är du på väg att: Slänga in en maskin med tvätt.
64. Lyssnar du på: Ingenting :P
65. Väntar du på: Att Liam ska vakna.


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Ja självklart vill jag ha fler barn.
67. Vill du gifta dig: ALDRIG!
68. Karriär i åtanke: Hmm ingen aning.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögonen.
70. Kramar eller pussar: Kramar.
71. kort eller lång: Lång.
72. Yngre eller äldre: Äldre.
73. Romantisk eller spontan: Både och.
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage.
75. Tatueringar eller piercingar: Både och.
76. Känslig eller inte: Jadu, något mitt emellan?
77. Ragg eller förhållande: Ragg.
78. Bråkstake eller tveksam: Bad boy.


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Ja.
80. Gjort något sjukt spontant: Japp :P
81. Tappat glasögon eller linser: Haha jo ;)
82. Varit otrogen: ALDRIG!
83. Krossat någons hjärta: Det har hänt ja.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Joo..
85. Har du blivit arresterad: Haha nej.
86. Dissat någon: Jupp.
87. Gråtit när någon dött: Eh ja!
88. Gillat din killkompis: Haha jo...


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Haha jo.
90. Mirakel: Nej.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej, det är skitsnack.
92. Himlen: Nja..
93. Tomten: Jaaaa!
94. Att kyssas på första dejten: Haha de har väl hänt typ alla ggr?
95. Änglar: Nej.


SVARA ÄRLIGT:

96. Träffat två samtidigt: Ja.
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja om man bara vill så.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mobilen, min son och min mamma.
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Japp! :)

Kommentarer

Postat av: Ellinor Olofsson

Publicerad 2012-03-19 14:54:51

Hej! Surfar runt på lite bloggar i Skåne och hamnade på din!

Jag skriver nämligen för att tipsa om en superkul upplevelse för dig och din familj och vänner! Låt en fotograf komma hem till dig en kväll där din familj och dina vänner är samlade och låt henne ta proffsiga och snygga foton på er. Med sig har hon en makeupartist och en hårstylist som gör er riktigt snygga! Allt detta är gratis och ni betalar endast om ni väljer att köpa fotona, och det till ett riktigt bra pris! Hon tar även foton på barnen om det önskas!



Kolla in hemsidan för mer info: http://mittiramen.se



Jag kan garantera dig att detta är en riktigt rolig upplevelse :)

Postat av: Mikael

Publicerad 2012-03-19 18:45:37

Hej alla glada modefilurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Till sist vill jag bara nämna att vi har en facebook grupp också som finns på adress www.facebook.com/modekampanj och twitter @modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Publicerad 2012-03-24 11:25:07

Sv: Jag köpte trätrallen på Clas Ohlson, 5 pack för 99 kr. De är 30x30 cm och jag behövde 24 st så det gick på 500 kr och det var det verkligen värt för det vart en stooor skillnad! Så skönt att gå ut på balkongen barfota/i strumplästen nu :D

Postat av: thess

Publicerad 2012-04-05 14:16:12

Får man sno listan kanske? :'D perfekt när man inte vet vad man ska blogga om ju.. haha! iövrigt så vill jag bara säga att du har en fantasiskt söt son! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-06 22:58:31

http://www.facebook.com/tabycentrum?sk=app_379985415346591&app_data=open68



Snälla du!!! Kan du klicka på länken och rösta på min bild?

Dana Misaghi. Jag vill verkligen vinna ett presentkort och det

är inga som röstar på mig men vill få fler röster! Genom din hjälp!



Först måste du gilla sidan och sen klicka på bilden som det står

något med applikation sen godkänner du! Det skulle betyda mycket om du inte hittar trycker du på ''2000'' sedan ser du en liten tjej med svart hår och ett grönt linne med mönster♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela