Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Lite inspiration

Publicerad 2012-11-08 10:39:42 i My life 24/7,

Med lite inspiration från Mies blogg där hon skriver om dip dye kommer detta inlägget. När jag var hårmodell för några veckor sen var dip dye nånting de använde sig av. Vet dock inte om jag är så förtjust i de, men jag är iallafall mörkare i topparna än i resten av håret. Ingen vågad rosa eller grön här inte. Sen fick jag dessutom lugg. Vilket jag inte haft sen jag va yngre typ 16-17.


 
Bilden är lånad från google, Nicki Minaj med sina dip dyes.
Häftigt, men aldrig nånting jag vågat mig på själv hehe. 
 
 
Jag gick iallafall från ingen lugg alls till rak lugg. Helt okej, nu när jag börjat vänja mig. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mie

Publicerad 2012-11-08 12:41:30

Fast hennes dip dye var inte speciellt snyggt om du frågar mig ;)

Svar: Hahahha de va kanske lite överdrivet men vill man se ut så så visst! Mena mest på att man kunde använda en färg i taget för att undvika att se ut som en regnbåge, om de nu inte är de man vill! ;) men är man kändis o är van vid uppmärksamheten så passar de kanske att göra nåt överdrivet med håret för att skapa stora rubriker :P
Veronica, Mamma till Liam :)

Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

Publicerad 2012-11-08 15:33:50

sv; Förstår det vi kanske ska försöka få ihop något?! :)

Svar: Jaaaa det vill ja gärna göra, finns det någon möjlighet att få fotograferingen inomhus då de är julbilder/tomtebilder? :)
Veronica, Mamma till Liam :)

Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

Publicerad 2012-11-08 20:45:15

SV; Ja, men det är klart! Så länge det är lite ljust så är det bara för oss att dra upp en filt bakom honom och så så är det klart! ;)

Svar: Här hemma finns dock inga bra ljuskällor :P Usel foto lägenhet :P
Veronica, Mamma till Liam :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela