Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Storebror

Publicerad 2013-12-17 12:35:00 i My life 24/7,

Märker att det är ett ganska bra tag sen jag var här inne och skrev, har haft fullt upp med livet och skolan. Har ju inte ens fått tummen loss att berätta den stora nyheten! Liam ska bli storebror! Den 17e februari är Liams lillebror beräknad att födas.

Jag själv har fortfarande fullt upp i skolan och är färdig undersköterska den 19e januari. Än är terminen inte slut och har en del uppgifter plus ett gymnasiearbete som ska slutföras innan jag kan kalla mig usk! Hoppas ni har det bra där ute i stugorna, ska försöka bli bättre på det här med att blogga nu dem sista två månaderna. För det är precis så det är exakt två månader kvar innan lillebror är beräknad att komma! Så idag glider vi in i v32 (31+0).Vi hörs snart igen. Stor kram ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela