Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Kommentarer

Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Publicerad 2013-01-25 11:38:13

Svårt det där, precis som du säger, båda har sin charm... Beror ju lite vart/vad man ska ha det till! ;)

Svar: Haha jag funderar på en tavla någonstans och de andra tavlorna i canvas som finns på Liam är svart-vita och det är därför jag tvekar, känns kanske lite konstig att bryta av med färg helt plötsligt, vet inte om ja tycker den svartvita ger så mkt effekt. Inte på samma sätt som den i färg, med Liams ögonfärg och den röda overallen :P
Veronica, Mamma till Liam :)

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2013-01-30 08:35:03

färg, med de fina ögonen :)

sv; det är marabou snax. finns inte ute på youtube ännu, jag håller utkik :)

Svar: Hihi såg reklamen, supersöta lilla Liam <3 Ja jag tror nog det blir en färgtavla utav bilden, känns bäst så :)
Veronica, Mamma till Liam :)

Postat av: charlotte

Publicerad 2013-02-04 09:00:07

var faktiskt fint med båda!

Svar: Tack så mkt :) Det blev en tavla med bilden i färg :)
Veronica, Mamma till Liam :)

Postat av: Anna Thomsson - Kampen om rättvisa

Publicerad 2013-02-17 16:54:14

Den i färg! Jättefin <3

Svar: Tack så mkt! Blev faktiskt den som vi fixade som tavla, ska bara få upp den på väggen ovanför sängen me :D kramis :)
Veronica, Mamma till Liam :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela