Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Nyfriserad Liam

Publicerad 2013-01-04 11:23:00 i My life 24/7,

 
Det är med lika stor ångest vi plockar fram saxen och trimmern för att klippa vårt lilla hjärtegryn. Varenda gång blir jag så nervös över att lockarna inte ska komma tillbaka. Haha dem är så fina och det gör lite ont i mig varenda gång en lock klipps bort. Hans hår har blivit så slitet på senaste tiden så de va bara rätt att klippa honom nu, även om jag är tramsig och får ont i hjärtat. Han har lika tjockt hår som mig och pappa H. Min hårfärg och pappas lockar (när han får längre hår) så har vi tur kommer lockarna alltid finnas kvar. Hade vart så synd ifall de försvann. :(
 
Nä nu ska ja sluta snyfta här, Liam sover middag och ska äta lunch efter han vaknat, sen ska vi ta oss till busfabriken för o spendera hela eftermiddagen där.
 
Herregud, både mamma, pappa och barn blir lyriska där. Ibland känns de som vi vuxna blir barn igen när man är där. Haha.
 
Stor kram fina bloggisar och tack för ni kikar in här och läser <3
 

Kommentarer

Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam ♥

Publicerad 2013-01-10 16:04:35

Hej hej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela