Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Liam 3 veckor :)

Publicerad 2010-12-30 15:35:12 i ♥Liam 0-3 mån♥,

Herregud vad tiden springer iväg när man har barn. Jag tyckte tiden gick snabbt innan, men detta är ju makalöst. Liam har blivit en stor liten kille nu. Har kommit över 4 kg strecket och väger nu 4055 gram :) Han gör allt en bebis ska göra, äta, bajsa, kräka och skrika :) Haha. Han har även börjat le och småskratta. Värmer gott i hjärtat de där :) Amningen funkar till viss del nu, men jag kompletterar med ersättning. Eftersom jag inte är så förtjust i att amma hela tiden då det gör ont :(

Han har även börjat sova bättre på nätterna. Han har förstått att han ska sova längre på natten och inte lika länge på dagarna :) han bara småslumrar på dagarna :P

Känner att bloggen glöms bort en hel del nu, inte så kul, vill ju ha kvar alla läsare :O Hoppas ni har överseende med mina dåliga uppdateringar!! :) Lovar att bättra mig när alla bitar fallit på plats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela