Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Kommentarer

Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

Publicerad 2010-12-30 17:47:23

åh har har oxå massa hår de är ju så sött på små bebisar

vincent hade oxå massa mörkt hår när han föddes :)

Postat av: Mikaela - gravid i vecka 33

Publicerad 2010-12-30 19:49:29

Ja, de påminner allt varandra i hårfärgen nu när du säger det :) Hih.



Du har lagt in väldigt fina bilder på Liam, i det här inlägget. Han ser ut att ha det bra och trivas - och jag tror inte han gör annat än det! :)

Postat av: Emma - Väntan på ett januari barn

Publicerad 2010-12-30 20:02:38

Gud så söt man kan vara :) och så mycket hår.

Längtar som en tok efter min lilla loppa nu, fast hon får allt vänta till januari :)

Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Publicerad 2010-12-31 12:07:03

så otroligt fin han är :)

Postat av: Jessica ♥ gravid vecka 36

Publicerad 2011-01-02 15:01:43

Jättesöta bilder :) Hur lång tid är det nu innan bebisar får sin riktiga ögonfärg?



SV: Det är lugnt :)

Ah okej. Men du fick rätt på andningen och så? Det sägs ju vara svårt att andas rätt :P Verkar inte finnas något som lindrar krystvärkarna, fast det är väl inte så länge dom håller på?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela