Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Nyss hemkommen.

Publicerad 2010-07-25 00:23:14 i My life 24/7,

Jag har nyss kommit hem efter en toppendag med Henke :) Vi jobbade först på MFF (som publikvärdar) och trots att jag fick ont i ryggen av att stå så mycket så var det värt de. Vi vann ju!! :) Sen hade Henke planerat en massa gulligheter, blandannat en middag på Elysee i Malmö, där vi åt fondue, åååh massa mums, tror både bebis och jag blev proppmätta idag :) 

Vi firade ju vår ettårsdag idag, blev tillsammans 090724 :) Tänk att vi varit tillsammans ett helt år och vad mycket som har hunnit hända :) Både bra och dåliga saker. Den bästa saken som hänt detta året änsålänge är ju bebisen i magen :) Kan ju inte bli bättre tycker jag :) Det näst bästa är ju att vi har varit tillsammans ett år och att jag älskar honom mer och mer för varje dag som går :) Min älsklings skrutt =)

Kan ju inte bli mer underbart än så :) Vi var ju dessutom på bio idag och såg Knight and Day. Gaaaaaanska kass film om man säger så, inte direkt någon av mina favoriter :) men nu har man iaf sett den me :)

Neej, nu ska jag krypa till kojs med mina svullna ben och fötter och vårda min förbaskade hosta som suttit i över en månad :(

GODNATT!!

Talk to you soon.
**

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela