Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Godmorgon :) Ännu en solig dag..

Publicerad 2010-06-28 09:16:25 i My life 24/7,

Vad vaknar man till idag?

Jooo, världens solsken som lyser in genom fönstret och en väldigt charmig älskling bredvid sig, med håret i ett rufs. Ska verkligen ut och sola idag, så jag för en gång skull får lite färg nu när jag är ledig. Vi ska nog grilla lite idag och bara njuta av sommarens bravader.

Det ska jag göra iallafall, vad ska ni göra idag? :) 

Nu blir det lie frukost med så jag klarar av dagen. Hoppas ni har det skönt i solskenet.

Talk to you soon.

**

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela