Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Kommentarer

Postat av: Emma - Blivande mamma

Publicerad 2010-11-26 16:17:04

Ja , men det är väl så :) För mig känns det som jag precis plussade, men det är fanimig snart 4 månader sedan :D haha

Postat av: paula

Publicerad 2010-11-26 21:16:29

Sv- nja, jag litar nog inte på dom.. Vet inte riktigt, men jag känner att allting annat är lite... skumt i kroppen! :p Vet inte riktigt vad jag ska göra, eftersom jag har blivit nekad till vul..

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-11-26 22:06:09

haha, men det är ju sååå gott! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela