Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

DRAR IGÅNG MIN SJUNDE TÄVLING! :)

Publicerad 2011-04-13 23:25:54 i Tävlingar,

Tävlingsregler:

För en lott: Klicka dig in på Silverbiten.se och motivera vilken ängel du skulle vilja vinna :)
Gilla Silverbiten.seFacebook.

För två lotter: Kopiera bilden och texten "Jag är med och tävlar om en valfri ängel från Silverbiten.se hos ♥Veronica, Mamma till Liam♥. Var med och tävla HÄR du också! :)"

Har du ingen blogg kan du tipsa fem vänner, inklusive mig ([email protected]) om tävlingen antingen via mejl eller Facebook.

För tre lotter: Lägg till mig på Bloglovin'
(Mest för att inte missa framtida tävlingar). har ni redan mig, har ni redan den lotten i fickan. :)
bloglovin
För fyra lotter: Skriv en fråga i bloggsvar, glöm inte att skriva i vilket namn ni frågar :)


Glöm inte mejladressen i er kommentar, vinnaren kontaktas via mejl och har jag inte fått något svar från vinnaren inom tre dagar dras en ny vinnare. Alla vinnare slumpas fram med hjälp av Random.org.


Kommentarer

Postat av: Anja - 17 & mamma!

Publicerad 2011-04-13 23:36:29

Vill vinna en ängel med Svart Onyx att ge till min mamma som har det lite tufft med hennes pappa (min morfar) som ligger på sjukhus eftersom han har ramlat och fått sprickor i höften, och troligtvis inte kommer ta sig upp på benen något mer. :( Tror nog hon behöver en ängel just nu, även fast hon kanske inte vill visa det.



Gillar redan på Facebook. (Anja Håkanson).

Har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/04/silverangel_13.html.

Följer redan via bloglovin. :)

Ställer en fråga i namnet Anja. :)



[email protected]

Postat av: Lili

Publicerad 2011-04-14 07:35:03

1.Jag skulle vilja vinna Silverängel med Vit Howlit.

Jag skulle vilja vinna denna ängel för att jag är tomma på halsen,och jag är arbetslös nu,ska vinna det och ta med mig att gå till anställningsintervju,och ger mig glad, stolt och lycklig!!!hoppas på tur!



har gillat Silverbiten.se sedan tidigare med namn Lili Ying.

Postat av: Lili

Publicerad 2011-04-14 07:37:54

2.har tipsat på min blogg:

http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-angel_14.html

Postat av: Lili

Publicerad 2011-04-14 07:38:55

3.har redan följa dig på bloglovin sedan tidigare.

Postat av: Lili

Publicerad 2011-04-14 07:41:25

4.har ställt en fråga till dig med namn Lili.



håller alla tummarna!

Postat av: Anna L

Publicerad 2011-04-14 07:42:42

Vill vinna rosa kvarts till min dotter som haft ett helvete sista året med trakasserier och skit via nätet som gjort att hennes självförtroende är nere i fotknölarna. Denna skulle ge henne styrka och mod igen.

Gillar redan på FB - Anna Lundkvist

Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/angelhalsband.html

Följer dig redan:)

Postat av: Anja - 17 & mamma!

Publicerad 2011-04-14 08:36:46

SV: Ja, men det vet jag ju. ;)

Postat av: joHannah

Publicerad 2011-04-14 11:04:22

Jag gillar på fb, hannah jansson.

Jag vill vinna Silverängel med Röd Korall som jag skulle ge till min dotter, som en påminnelse till henne att jag alltid finns där för henne och kommer stå bakom henne i alla hennes beslut i livet (även dem jag inte håller med i).



Jag har länkat;

http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar-hos-veronica_14.html

Jag följer dig redan via bl.

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-04-14 11:08:32

Gillar silverbiten.. ;)

har dej på bloglovin.. ;)

tipsat på: http://emmismamma.webblogg.se/2011/april/silverbiten.html



och om jag vann skulle jag vilja ha http://silverbiten.shop.textalk.se/halsband-anglar-gili-design/silverangel-med-vit-howlit

Gillar egenskaperna att den skulle minska stress och ge ökat tålamod.. vem behöver inte det med en envis/energisk 1 åring, studier och senare i lärarrollen med barn 7-12 år gamla.. ;)

Postat av: tina

Publicerad 2011-04-14 11:17:49

Jag är gärna med. Jag skulle vilja ha http://silverbiten.shop.textalk.se/halsband-anglar-gili-design/silverangel-med-hematit eftersom att det är min mammas månadsten och jag hade velat ge henne det här halsbandet för att att hon är min ängel.

Jag har länkat på bloggen http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/angel-244.html

Jag följer redan på bloglovin.

Postat av: Andrea

Publicerad 2011-04-14 11:40:03

Lott 1: Jag tycker att änglarna är underbara och skulle egentligen vilja ha en till mig själv, men om jag vann skulle jag ge ängeln med en bergskristall till svärmor som älskar änglar och inte är riktigt frisk, hon skulle behöva extra kraft och lite uppmuntran i sin vardag och jag vet att hon skulle bli jätteglad! :)

Jag gillar redan på FB, Andrea Sandell Svensson



Lott 2: Jag länkar här: http://tavling.frusvensson.se/2011/april/jag-ar-med-och-tavlar-om-en-valfri-angel-fran.html



Lott 3: Jag följer dig redan på Bloglovin'! :)



Lott 4: Och jag ställer även en fråga på bloggsvar i namnet Fru Svensson för alla extra chanser jag kan få till denna fina ängel till min fina svärmor <3



Ha en fortsatt härlig vecka!

/Andrea

Postat av: J o H a N N a - alltid nya tävlingar på Måndagar!

Publicerad 2011-04-14 12:21:35

jag skulle vilja vinna: Silverängel med Svart Onyx. skulle kännas så bra med en skyddängel runt halsen som skyddar mej, ger mej styrka och tar bort negativ energi som har en tendens att komma till mej, för ofta :(



2 lotter tack :) http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/april/skyddsangel.html#comment

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-04-14 13:49:09

Jag är jättegärna med!



1 lott: Jag skulle vilja vinna ängeln med rosenkvarts till min underbara mamma som nyligen fyllde år. Hon älskar änglar och tror starkt på dem och på stenars energier. "Rosenkvarts har en lugnande, renande och helande energi som ger känslomässig lindring. Den löser upp negativitet och återskapar din tilltro till den samma livskraften: kärleken. Den gör dig mer mottaglig för skönhet i alla former och hjälper dig återskapa harmoni i sinne och känslor efter omskakande och kaosartade situationer och att hela hjärtefrågor." Eftersom hon är långtidssjukskriven för depression så tror jag verkligen att hon skulle uppskatta just denna ängel!

Jag gillar redan silverbiten på fb (Ingrid Sahlqvist)



2 lotter: http://p0llys.blogg.se/2011/april/jag-tavlar-om-en-valfri-angel-fran-silverbite-2.html



3 lotter: jag har redan dej på bloglovin :)



Håller tummar och tår! Kram, Ingrid

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-04-14 14:07:18

Gud vad fina!

Änglarna skriker ut ett namn på en kompis till mig :P (vet ju aldrig vem som läser dig blogg :P så skriver inget här)

Silverängel med Hematit är den jag tycker skulle skydda henne helt perfekt!!

Vinner jag inte får jag nog se om man kan dra ihop någon och köpa den till henne :P tihii sjukt fina



I do like them on Facebook =)

Jag följer dig på bloglovin redan ;)

I will ställa en fråga till dig ;) ska bara komma på en :P

Och jag skickar mail ;)



Tjoodelouuu =)

Postat av: Rille

Publicerad 2011-04-14 14:28:16

(råkade trycka enter på förra)



Jag vill vinna Silverängel med Hematit, du kan nog gissa varför ;)



- Gillar silverbiten på facebook

- Skickar på facebook, you know who i am ;)

- blev följare 71

- skriver en fråga ;)

Postat av: Therese

Publicerad 2011-04-14 15:39:32

Super söta änglar!

Skulle såååå gärna vilja ge en till en vän till mig, en helt underbar person som skulle älska silverängeln med Hematit, därför satsar jag på den! :)



-Jag gillar Silverbiten på Facebook

-Jag skickar en fråga till dig :)

Postat av: alicia

Publicerad 2011-04-14 17:47:49

Silverängel med Hematit vill jag vinna



jag gillar silverbiten på facebook och fråga en fråga.

jag skriver på facebook

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-14 19:55:26

Skulle verkligen vilja vinna Silverängel med Vit Howlit till mig själv. Kanske låter egoistiskt, men har varit med om så mycket dåliga saker med min sjukdom den sista tiden. Så skulle verkligen behöva denna skydsängeln runt min hals.



Silverängel med Vit Howlit står just för det som jag behöver!

Så det är därför mitt val faller just på detta smycke.



Har gjort det som krävs för max antal lotter.



Heter Linda Ohlsson på facebook



Länken hittar du här:http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/04/jag-ar-med-och-tavlar-om-en-valfri_14.html

Postat av: Linn 21, mamma till William

Publicerad 2011-04-14 21:00:09

lott 1: jag vill ha en Carnelian Agat om jag vinner.

lott 2: jag tipsar här: http://mazarinrebus.blogspot.com/2011/04/244_14.html

lott 3: jag följer dig redan via bloglovin

lott 4: skriver strax en fråga i namnet mazarinrebus på bloggsvar.

Postat av: Linnea Sjöström

Publicerad 2011-04-15 17:13:23

Jag är jättegärna med och tävlar.



1. Jag skulle vilja vinna Silverängel med Rosenkvarts, vore fint att ha en liten skyddsängel åt sig själv man kan bära när man inte mår bra och känner sig otrygg med allt :/

2. Jag tipsar här: http://linneatavlar.blogg.se/2011/april/tavling-hos-veronica.html#comment

3. Jag följer dig såklart via bloglovin sedan tidigare :)

4. Har skriivit en fråga i din blogsvar (linnea sjöström)



Kram, håller tummarna! :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-15 18:28:49

wiiiiiiii vad jag längtar efter att få veta vinnaren..

Postat av: Debbie- Mamma till Maximilian

Publicerad 2011-04-15 19:10:36

1. Jag skulle vilja vinna Silverängel med Blå Howlit.

Hade själv velat ha en men om jag vinner så kommer min fina mamma få ängeln. Hon förtjänar en sådan för hon är världens bästa mamma!



Jag gillar på facebook (debora persson)

Postat av: Debbie- Mamma till Maximilian

Publicerad 2011-04-15 19:12:39

2. Jag tipsar om tävlingen här:

http://blogg-tavlingar.bloggplatsen.se/2011/04/15/5117895-silverbiten-24-april/

Postat av: Debbie- Mamma till Maximilian

Publicerad 2011-04-15 19:13:32

3. Jag följer redan dig på bloglovin sen tidigare:)

Postat av: Magdalena Svartlok

Publicerad 2011-04-17 22:15:33

Gillar på Facebook



email: [email protected]

Postat av: Magdalena Svartlok

Publicerad 2011-04-17 22:16:27

Länkat

http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/04/jag-ar-med-och-tavlar-om-en-valfri.html



[email protected]

Postat av: Magdalena Svartlok

Publicerad 2011-04-17 22:17:01

Gillar på bloglovin sedan innan ;)



[email protected]

Postat av: Magdalena Svartlok

Publicerad 2011-04-17 22:17:41



OM jag vann skulle jag välja ametistängeln, och jag skulle inte behålla den själv, jag skulle ge den till min granne (mamma till min ena sons lekkompis). Hon ställer alltid upp för mina barn, är barnvakt och är en ängel!

Hon förtjänar absolut att få en ängel!



[email protected]

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-18 11:43:16

Jag skulle vilja vinna en ängel med Pyrop Granat och jag tingar 3 lotter

xx Maria

Postat av: Sofie L

Publicerad 2011-04-18 13:36:14

Är med och tar 3 lotter



1. Om jag har tur och vinner skulle jag vilja önska mig ängels med landskaps Japsis. Skulle verkligen ge mig extra styrka

Postat av: Sofie L

Publicerad 2011-04-18 13:36:58

2. Har tipsat i bloggen

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/24-april-valfri-angel.html

Postat av: Sofie L

Publicerad 2011-04-18 13:37:29

3. Följer pà bloglovin med nr 74

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-18 14:23:35

sry! Kollade inte så noga på uppdateringen då jag lade in ganska mycket på en gång (är på jobbet och fusksurfar lite) Det hade hamnat som utkast, nu är länken på plats!!



Maria

Postat av: care69

Publicerad 2011-04-19 07:30:03

Jag är med!

Vinner jag önskar jag. Silverängel med Grön Mossagat

kan behövas i yrkeslivet.



care69(at)live.se

Postat av: care69

Publicerad 2011-04-19 07:30:50

Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/04/24-april-vinn-en-silverangel.html



care69(at)live.se

Postat av: favolosa

Publicerad 2011-04-20 13:40:43

Lott 1: Jag skulle vilja ha en Silverängel med Grön Mossagat för att jag skulle behöva få en sljuts i självförtroendet..



Lott 2: http://favolosa.blogg.se/2011/april/silverangel.html

Postat av: helena

Publicerad 2011-04-20 23:13:18

jag är gärna med :)

1. skulle vilja vinna Silverängel med Snöflingeobsidian. Livet som tonåring kan vara hårt. Man upplever många både härliga och hemska stunder och ibland kan det vara svårt att veta vilken väg man ska ta. Det vore skönt att ha en skyddsängel, att känna att man på något sätt inte är ensam :)

gillar på fb (Helena Eklund)

2. har länkat här: http://hellavixx.devote.se/blogs/9455423/silverbiten-se.htm

3. följer redan via bloglovin'!



kram helena :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela