Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

DRAR IGÅNG MIN TIONDE TÄVLING!

Publicerad 2011-04-28 20:07:15 i Tävlingar,

Tävlingsregler:

För en lott: Gå in och gilla MAM på facebook. Gå sedan in på MAMs hemsida kolla in/läs om nappen lite och skriv en vitsig motivering till varför just du ska vinna en napp från MAM.

För två lotter: Kopiera bilden och texten "Jag är med och tävlar om en MAM Perfect i samarbete MAM hos ♥Veronica, Mamma till Liam♥. Var med och tävla HÄR du också! :)"

För tre lotter: Lägg till mig på Bloglovin och skriv vilket följarnummer du blev EFTER att du klickat följ! :)

bloglovin
För fyra lotter: Skriv en fråga i bloggsvar, glöm inte att skriva med vilket namn du frågar :)
Tävlingen avslutas den 12/5 kl 20:00.


Lycka till! :)

Kommentarer

Postat av: Lili

Publicerad 2011-04-28 21:33:11

1.Gilla MAMs facebook-sida redan för länge tid med namn Lili Ying.



Jag skulle vinna det för att denna nappen är mycket mjukare än övriga silkonnappar,tycker jag att det passar bra till min dotter,och denna nappan finns fina motiveform,det tycker jag min dotter skulle älska det!Med MAM nappen kan göra våra liv enkla och glad!Mams produkter är våra bästa valet.Hoppas jag har tur!

Postat av: Lili

Publicerad 2011-04-28 21:34:16

2.har tipsat på min blogg:

http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-mam-napp_28.html

Postat av: Lili

Publicerad 2011-04-28 21:34:56

3.har redan följat dig på bloglovin.

Postat av: Lili

Publicerad 2011-04-28 21:35:46

4.har ställt en fråga i bloggsvar med namn Lili .

Postat av: Anja - 17 & mamma!

Publicerad 2011-04-28 21:58:47

Jag är med. :)

Motivering: Jag vill att min dotter ska få tänder raka nu när dom växer upp så det knaka'. Nu är det dags för MAM Perfect så inte hennes mun blir defekt!

Har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/04/napp_28.html.

Följer dig redan. :)

Ställer en fråga i Bloggsvar i namnet anjahakanson. :)



[email protected]

Postat av: joHannah

Publicerad 2011-04-29 09:40:06

1. Jag gillar mam på fb (hannah jansson)

Att alltid ligga vid sin mammas barm

har såklart sin charm

Men efter månaderna sex

kanske det kan gå lika bra med Dento-Flex?

Att den är mjuk och smal

gör att detta (kanske) äntligen kan bli vår tjejs val!

(Japp den mänskliga nappen vill vinna för att e.v hitta den perfekta nappen, med andra ord den hon kommer acceptera. För fröken snuttsugen har ratat alla 7 modeller vi presenterat.)

2. Jag har länkat;

http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-ar-med-och-tavlar-om-en-mam-perfect.html

3. Jag följer redan via bl, vet inte vilket nummer jag har så jag har gillat detta inlägg.

4. Jag har ställt en fråga i bloggsvar, JoHanna och med samma mail och bloggadress.

Postat av: Josefine - 18år och mamma till Kasper.

Publicerad 2011-04-29 22:59:30

1. Jag har gillat på facebook.

Kasper har testat de flesta märkerna på nappar, men MAM är absolut bäst! Och enligt mig är ju Kasper värd det allra bästa, hihi! :D

2. har länkat här: http://kasperjosefine.blogg.se/2011/april/tavling-mam-perfect-napp.html

3. Jag följer dig redan på bloglovin :D

4. Fråga skickad :D

Ha en bra helg, kramar!

Postat av: Josefine - 18år och mamma till Kasper.

Publicerad 2011-04-29 23:09:49

Men jag hittar ju inte bloggsvar :(

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-30 00:30:57

Hej är gärna med!



gillar på fb- Hanna Olsson



Bloggat här http://dennismama.blogspot.com/2011/04/tavla-om-nappar.html



Följare 74 är jag på bloglovin.



Jag frågat en fråga på blogsvar //Hanna Olsson heter jag!



Tar 10 lotter då!

Postat av: Andrea

Publicerad 2011-05-01 15:48:51

Har du hört talas om napptjuvar? Det hade inte jag heller, men de finns. De är någon slags små monster som äter nappar, förmodligen är de släkt med strumpätarna, du vet, de där som gör att det alltid bara finns udda strumpor? Jag tror de flyttat ihop, för här hemma råder det största brist på både strumpor och nappar, vilket är ett ständigt problem, särskilt mitt i natten när ungarna tappat sina nappar och gnyr efter den, vart är napparna då? Lösningen, den perfekta nappen förstås. Mina ungar har sedan start bara gillat MAM-napparna och vägrat alla andra. Den här nya modellen som heter Perfect - måste ju vara perfekt. Den står säkert emot napptjuvens monsterkäftar också. Dessutom ser den luftig ut, och hjälper säkert dotterns eksem runt munnen på traven precis som MAM-air-napparna gör. Att den är supersnygg är bara en stor bonus!



Jag gillar redan på FB, Andrea Sandell Svensson, och jag länkar här: http://tavling.frusvensson.se/2011/may/jag-ar-med-och-tavlar-om-en-mam-perfect-i-sam.html



Jag följer dig redan på bloglovin och har skrivit en fråga på bloggsvar (Fru Svensson) - fyra lotter hitåt :)

Postat av: Carola L

Publicerad 2011-05-03 16:52:14

Jag är med och gillar redan på fb (Carola Lind) följer dig på BL sedan tidigare



Länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/may/mam-perfect-napp.html



Motivering: Väntar på nummer fyra – ännu inte större än en myra

Inga babysaker finns dock kvar – denna tävling är önskelistans svar!

Postat av: Joanna

Publicerad 2011-05-04 11:05:42

Hej jag är gärna med och tävlar.

1.Gillar redan på facebook(Joanna Wahlund)

Motivering, Alltid velat prova nappen till min son, men alltid slut när jag tänkt köpa! Han gillar de andra mam-napparna iaf, kul med lite variation!:)

2.http://alterere.blogspot.com/2011/05/jag-ar-med-och-tavlar-om-en-mam-perfect.html Länkat på min blogg.

3.Sedan följer jag din blogg, blev nummer 76!

Postat av: Linda

Publicerad 2011-05-04 19:53:54

Vill absolut vara med och tävla med tre lotter.



GIllar PÅ FB ( LInda Granberg )

Min flicka sin napp ej kan finna så därför hoppas vi nu en napp från MAM vinna. Hon skulle därför bli strålande glad om det en napp från MAM i lådan kom en dag :)

Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2011/may/vinn-en-napp-fran-mam.html



Följer dig redan via BL



Hoppas på tur

Kram Linda

Postat av: favolosa

Publicerad 2011-05-06 16:46:36

Lott 1: Jag gillar MAM på Facebook sedan tidigare.

Motivering:

Med sin napphals smal och tunn,

supermjuk mot dotterns lilla mun,

gör MAM Perfect inte bara något åt

tandagnisslan och ledsen gråt

Så en napp med snirklar och ränder

som minskar risken för sneda tänder

håller vi nu tummarna stenhårt för

och hoppas att det någon nytta gör!



Lott 2: http://favolosa.blogg.se/2011/may/mam-perfect.html

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-05-09 16:33:44

Jag glömt skriva varför jag vill vinna. Vill vinna en napp till Leo eftersom jag kämpar med prova olika nappar denna ser väldigt luftig ut. Ni kanske vet själva hur det är när man amma och blir en levande napp då är det bra om de tar napp i bland.



//Hanna Olsson

Postat av: Johannes

Publicerad 2011-05-11 23:28:45

Hej är med. Vill ha 2 lotter. Gillar på facebook med Johannes Karlsson.



Min pojke behöver nog en luftig napp och denna ser väldigt luftig ut.



Bloggat här: http://leospappa1980.blogspot.com/2011/05/tavling.html



Hoppas på lycka.



/Johannes

Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam♥

Publicerad 2011-05-13 10:55:41

bla bla bla :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela