Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Börja om på nytt!

Publicerad 2011-08-20 08:39:08 i My life 24/7,

Ja, det är precis det jag vill göra. Börja om, med ett nytt bloggnamn, annan design, så jag kan få tillbaka min blogglust nån gång. Jag saknar all respons, alla söta människor man pratat me. Ja det mesta helt enkelt. Våra bebisar har blivit stora nu ju. Liam är 8,5 månad. Han kryper runt, sätter sig själv från liggande, ställer sig upp mot saker och promenixar längs soffkanten. Allt går så himla snabbt och jag har nog inte hunnit me att uppskatta livet dem senaste månaderna. Jag har världens finaste prins här hemma, som ska klättra på allt och alla. Inte en lugn stund får vi här när lillgrabben e på bushumör hihi.
Vi är iallafall vakna tidigt idag för att va oss annars brukar vi inte vara uppe förrän närmre kl 10. Haha. Jag ska iaf stoppa i mig lite frukost nu då Liam fick sin morgonvälling för en halvtimme sen. Pappa H har åkt iväg till bowlingen med både vagn och nycklar så vi är lite stuck här! Men det kan nog va bra, här behöver packas upp kassar från tredagarsresan i Ullared så det kan de vara värt. 5000:- fattigare blev vi iaf. Men oh vad vi hittade mkt fint till Liam! :) dessutom väntar vi ett paket från h&m antiningen nästa vecka eller veckan efter innehållande Liams vinteroverall o annat smått och gott. Lillen växer ju som tusan o ligger just nu på en vikt av 11555 gram o en längd på 75 cm. Haha knubbis <3

Nej, frukost var de väl? :)
Stor kram bloggisar! <3



Slänger in en bild på min sötnos! <3

Kommentarer

Postat av: © sarastille

Publicerad 2011-08-20 09:06:19

Hej! :) sugen på lite nya läsare såhär till skolstarten? Anmäl då din fina blogg till min DagensBlogg där vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) drar en vinnare IKVÄLL klockan 23.59 :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har.html#comment

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-08-20 09:07:34

ställ en fråga på min frågestund och gör mig glad! :D

http://saandriiwss.blogg.se/2011/august/fragestund.html

hoppas du har en bra dag, kram!

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-08-20 09:49:09

Ja det behövs ju ibland.. Börja om menar jag. Men denna blogg är så himla fin.

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Publicerad 2011-08-24 01:18:57

SVAR: Men neej : ( Har dom inte kommit fram? Satan vad jag är trött på posten.. Sänder ett nytt paket imorgon : ) Hojta till om dom dykt upp under morgondagen så slipper jag skicka nya : )

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Publicerad 2011-08-25 17:42:16

Hejsan! : )



Har nya paketet dykt upp? : )



Kram Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela