Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Saknad <3

Publicerad 2011-08-26 07:08:43 i My life 24/7,

Amen nej. Nervös så jag tror jag ska dö, och illamående till tusen. Samma symtom som vid varje nervositet. Min allra finaste Liam, är borta från dig i 56 timmar, känns alldeles för lång tid och kommer sakna dig mer än vanligt. Hemskt! Hoppas resan är värd de bara <3 Vi ses snart Malin Nilsson & Anja Håkanson! <3 och mammas finaste Liam, jag älskar dig från månen och tillbaka, mamma ringer o pussar dig godnatt ikväll. Jisses nu sitter jag här o bölar, så nu stänger ja ner!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela