Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Liams ettårsdag!

Publicerad 2011-12-09 23:45:18 i My life 24/7,

Idag fyller min prins ett helt år, den 9 dec 2010 kl 23.52 tittade en liten liten Liam ut. 3735 gram tung och 53 cm lång! :) Kan inte fatta att tiden gått så fort, Liam går mer och mer här hemma och snackar en massa gör han me. Mest tjatas de om bil, allt är bil för honom just nu hihi :)

Det blir iallafall kalas imorgon för släkt o vänner, vad vi räknat me nu tror ja vi blir 22 st. Hur tusan ska vi får plats?! ;) äh det löser sig alltid.

Liam sover iallafall i sitt rum för första gången inatt, och jag är nog den enda med separationsångest, för Liam somnade efter bara lite hoppande idag :) Får gå och kolla till honom, sen hoppa i säng.

Klockan ringer kl 07, då allt ska förberedas inför kalaset, smörgåstårtor ska garneras, Liams tårta ska fixas ja you name it! Fullt upp kan jag ju lugnt påstå :)

Här kommer lite bilder på födelsedagsgrisen imorse :)

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-12-11 01:49:25



Hej, här kommer jag och stör men jag vill bara berätta en sak och hoppas att du lyssnar.

Jag heter Evelina och har volontärarbetat åt ett katthem i 2 år.

Nu har jag även nominerat detta katthem i en tävling hos Serla.

Tävlingen handlar om att man ska nominera "goda gärningar" och första pris är 50'000 kr.

Katthemmet som jag har nominerat räddar hemlösa katter, de arbetar ideellt och kattmat, veterinärvård m.m. blir betald av gåvor från givmilda människor.



Jag hoppas innerligt av hela mitt hjärta att katthemmet vinner tävlingen eftersom resurser är grunden till att katthemmet ska kunna fortsätta rädda katter. Men för att de ska vinna så måste de få flest antal röster. Det är då jag känner att det minsta jag kan göra är att informera andra och kanske kanske får katthemmet ihop tillräckligt med röster.



Skulle du vilja vara med och hjälpa till? Det tar bara en minut att rösta men det betyder så mycket!

Just nu är det otroligt jämnt, så varje röst räknas.



Här är länken till röstningen:



http://campaign.serla.com/localgood_se/?page=ehdotus&kuva=100&order=tykatyimmat&sivu=1



Om du vill veta mer så kan du gå in på min blogg och kolla. Bara att höra av dig via bloggen om du har frågor.

Röstningen avslutas den 15 december.



Ha en fortsatt trevlig dag,

Mvh Evelina

Postat av: OLIVIASPHOTOLIFE-JULKALENDER I BLOGGEN

Publicerad 2011-12-23 10:01:53

Åh härligt,grattis till han!



Du missar väl inte att de snart finns 5 tävlingar uppe på min blogg och en på min facebooksida? In och tävla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela