Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Nån som vill skänka dregglisar till oss? :P

Publicerad 2011-02-26 09:33:40 i My life 24/7,

Haha, shit vad Liam kan dreggla asså, så alla dregglisar vi har blir blöta skitsnabbt, dessutom kräker han ner dem hela tiden. Från de att han har ätit fram tills han äter 4 timmar senare kräker han, hopplöst :O Och sjuk är han inte heller :O Det är konstigt att ungen lyckas gå upp typ 800 gram på två veckor då han kräker som en jäkla maskin, dessutom blir han förtvivlad när han kräker så mkt för det gör så ont i halsen på min lille prins. Stackars min bebis :(

Kommentarer

Postat av: Emelie - Mamma till malte

Publicerad 2011-02-26 10:55:36

Känner igen det där och det där är bara början ;) Haha!

Malte dregglar otroligt mycket nu, förut tyckte jag också han dregglade mycket men det är inget jämfört med nu! Man får byta bodys och dregglisar om vart annat, dregglisar med plastaktig baksida e de bästa.. :D

Postat av: Tora - Viggos mamma

Publicerad 2011-02-28 12:56:47

det är otäckt när de spyr mycket - hoppas han slutar med det snart :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela