Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-06-25 18:16:16

Tack såå mycket :)



Duktig han är....Ha det fint.

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-06-25 23:18:55

hihihi S¨å sött

Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Publicerad 2011-06-27 22:58:02

Vad kul det är när de börjar röra på sig! :) Viktor vände sig från mage - rygg för första gången i helgen (tvärtom har han gjort i tre veckors tid).



Men tänk sedan när de börjar röra sig ordentligt, då kommer vikten stanna av mer än vad den gör nu :) Viktor har växt så fort på längden så jag tror han kommer stå mkt stilla på den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela