Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

LISTA

Publicerad 2011-03-21 13:01:07 i Kärleken ♥,

Vad heter ni? Veronica & Henrick
Hur träffades ni? Internet 
Är ni förlovade? Nej, lär antagligen inte hända heller :P
Bor ni ihop? Yes
Har ni barn? En liten Liam! 
Har båda körkort? Henkefis har. 
Isåfall, vem kör bäst? Han kör mycket bättre än mig, ja har bara kört några ggr :P
Kommer du ihåg er första kyss? Haha, hmm njaa :P
Vem sa "Jag älskar dig" först? Ja :)
Vem är äldst? Henke, 3 år :)
Vilka stjärntecken är ni? Jag: Skorpion, Henke: Kräfta :P
Vem fyller år först på året? Henke, 14 juli :)
Vem är längst? Lika långa :)
Vem sjunger bäst? Jag, sjunger hellre än bra :)
Håller ni varandra i handen på stan? Japp, när ingen av oss har barnvagnen.
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Jaa, typ 5 månader innan!
Blev du kär vid första ögonkastet? Hahaha nej dock inte. 
Har ni någon speciell låt? Njaa :P
Har ni varit utomlands tillammans? Rhodos sommaren 2010.
Vilket är ert bästa minne? När Liam föddes :) 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser med Liam, ser på film och chillar.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Typ 2,5 mil.
Blir du lätt svartsjuk? Nej, inte längre!
Brukar ni bråka? Ja, de händer väl? De gör väl alla par? 
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Rooompaah!
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha, neej, eller jo jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela