Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Amen tjena appen!

Publicerad 2011-09-28 14:13:40 i My life 24/7,

Ja, nu har ju blogg.se appen äntligen lanserats. Har inte kollat in den riktigt ännu men jag börjar iallafall med ett inlägg därifrån. Jag väntar på att Liam ska somna, men just nu står han o hoppar i sängen så det går väl sådär med de!

Haha, vi har iallafall haft mammagrupp på bibblan idag där vi snackade barnböcker och barnmusik/visor. Ganska intressant, var ju själv en bokmal innan men de har trappats ner gandka rejält. Ägnade ju en sommar för nåt år sen med att läsa systrar i jeans del 1 till 4. O dem e på typ 3-400 sidor var. Tog typ 2-3 veckor sen va alla utlästa! ;) hehe nej. Ska fortsätta sorters tvätt nu. Ciao ciao, kommer förresten en rolig nyhet om ett tag så stanna kvar! :)

Kommentarer

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Publicerad 2011-09-30 19:41:20

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder har även massa roliga tävlingar på gångså besök gärna min blogg:)

Kram:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela