Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Nutrilett, dag 6.

Publicerad 2011-09-12 09:30:12 i Viktnedgång,

Jaa, ni vet ju inte att jag börjat med nutrilett, men jag har iallafall hållt på i 6 dagar nu. Det går faktiskt helt okej. Det är bara på kvällen jag blir lite smågrinig för att jag är hungrig, men jag går ner iallafall, så sålänge jag gör det. Kan jag stå ut med lite hunger :)
Veckan innan jag började med nutrilett gick jag ner 1,4 kg, helt utan någon ansträngning alls.
Viktveckan:

Dag 1: -1,4 kg (Från förra veckan utan ansträngning, då utan nutrilett.)

Dag 2: -0,9 kg.

Dag 3: -0,2kg.

Dag 4: -0,9kg.

Dag 5: -0,4 kg.

Dag 6: -0,4 kg

Så allt som allt har jag en viktminskning på 4,4 kg sen den 2 sep.
Har en vecka kvar imorgon på nutriletten, så det ska bli kul att se vad slutvikten blir.

Henke är inte hemma denna veckan iaf, han jobbar i Danmark, så jag har Liam helt för mig själv, så vi får se om han ser någon skillnad på mig när han kommer hem. Jag själv känner iaf att byxorna inte spänner lika mkt och att dubbelhakan börjar försvinna.

Vi hörs lite senare, då kommer en bildbomb med Liam, han har inte dykt upp på länge här i bloggen. Men utan honom hade jag inte ens orkat kämpa med vikten. Det är ju trots allt för hans framtid jag går ner i vikt. Jag vill inte lära honom dem här dåliga vanorna jag snöat in på. Bara så synd. Dessutom mår man bara ännu sämre som tjock, eller ska jag kalla mig fet!? Har ju trots allt 29 kg kvar till "normalvikt" hmm..

Ciao banan! :)

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-09-12 11:44:01

Tycker du är grym som orkar "banta" inte lätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela