Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Skruttunge.

Publicerad 2011-09-16 10:50:46 i ♥Liam 7-9 mån♥,

Liam tar sin första nap för dagen och jag sitter och väntar samtal alternativt mejl om en lägenhet vi var och tittade på i söndags. Har haft otur med två innan denna.. Den senaste fick nån för sig att köpa, så då kunde vi inte hyra den. Det är en jäkla väntan när jag vet att vi måste komma ifrån denna lilla lägenheten så snabbt som möjligt. Det funkar inte med en etta på 44 kvadrat med en minihuligan som ska krypa överallt och ingenstans att få gå undan. Kan ju inte låsa in sig på dass alltid ;)
Henke kommer iaf hem ikväll efter fem dagar i danmark. Han åker sedan tillbaka igen på mån morgon och stannar borta till nästa fredag. Himla drygt att va ensam, även om det är mysigt med ensamtid med Liam, men 20 dagar utan Henke denna månaden är ja, ganska tråkigt. Vem fasen ska jag nu mucka me typ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela