Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Förevigt älskad och saknad <3

Publicerad 2012-04-18 23:57:51 i My life 24/7,

Tänk om jag bara hade fått träffa dig en gång till. Då hade jag berättat för dig hur mycket du betyder för mig. Hur mycket jag älskar dig och tacka dig för att du finns i mitt liv. Men nu finns du inte längre. Varje dag gör det ont i kroppen, när jag tänker på att du aldrig kommer hit till oss. Att du aldrig får träffa Liam mer. Saknaden är enorm. Fortfarande. Och det har snart gått ett halvår. Ett helt halvår utan dig. Älskade fina lilla änglasyster vad jag önskar att du fanns här hos mig. Kan du inte bara komma tillbaka, bara för en liten stund, så att jag kan få krama dig?
<3 du är föralltid älskad och saknad <3

Linnéa H
910715-111101

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela