Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Fullspäckad dag

Publicerad 2012-04-27 23:35:17 i My life 24/7,

Var på ÖF med Olivia o Marie i förmiddags/lunch och åkte sen till Eslöv o Mamma/Mormor. Hämtade dessutom två expedit hyllor som ska bli en ny hög tvbänk och en vanlig hylla i vardagsrummet. Liam klättrar upp på den vi har nu och drar i tvn vilket inte känns särskilt säkert. Så därför blir det som de blir nu ;)

Har iallafall kollat klart på BB nu och ska krypa i säng. Imorgon väntar shopping på IKEA. Love it!

Så vi hörs imorgon igen! :) I promise!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela