Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

12/12-2012 Klockan 12:12

Publicerad 2012-12-12 12:12:00 i My life 24/7,

Sista året nu med alla siffrorna likadana. Åtminstone på hundra år. Idag, exakt just nu är det 121212 och klockan är 12:12. Detta är ett tidsinställt inlägg men gärna något jag vill dokumentera. Dagen kommer iallafall mestadels bestå av plugg då jag har sista tentan för terminen på fredag. Så nu är det full rulle innan jullovet. 
 
Jag skriver lite mer ikväll när jag vet hur dagen blivit. Så hörs vi snart igen.
 
Själv ska jag köpa mig en trisslott och hoppas på att 121212 är ett bra datum att vinna lite pengar på. Bjuder på lite instagram bilder från de senaste veckorna. Vill ni följa mig där heter jag @niica  :)
 
Stor kram <3

 

Kommentarer

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2012-12-13 15:36:30

Tjohej så här mitt i vinterkylan!

Tänkte bara slänga in ett tips om att jag har flera bonustävlingar igång samtidigt (!) som jag kör den dagliga julkalendern! Super!

Bonustävlingarna är kortare och finns utspridda i bloggen, senaste är ett presentkit från Nivea:
http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/december/bonustavling-6-vinn-nivea-pure-natural.html#comment

Kika gärna på julkalendern också om du inte redan sett den =)

Kram Annika
http://nilssonpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela