Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Kommentarer

Postat av: Jannika mamma till Bönan och kiwibebis

Publicerad 2012-01-15 11:41:57

HAHA tack! jadu han är nog ganska ensam;) han har en bror men de är som natt och dag!;)

Postat av: Sojkas Framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Publicerad 2012-01-15 12:33:00

Gud vad skönt! Nä det blir lätt att man är uppe länge, speciellt om man får sova bra. Märker att så fort Isak börjar sova bra så är jag uppe längre istället för att passa på och lägga mig i tid så jag får ordentligt med sömn. :)

Postat av: sofie-mamma till casper

Publicerad 2012-01-15 13:45:40

åh.. tack så mycket. du hade oxå en riktig sötnos.

Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Publicerad 2012-01-15 20:28:34

Haha, onej... :D nu är den verkligen inte liten längre!

Hoppas att ni har haft en jätte mysig helg.

Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela