Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Godmorgon fina ni! ♥

Publicerad 2012-01-26 09:24:43 i My life 24/7,

Allt bra med er idag?
Här började morgonen redan kl 7 efter en massa bökande och smågnällande sen 00.30 inatt. Så idag är jag en trött mamma. Dock lyssnandes på Winnerbäck just nu så lite piggare blir jag allt! :) Han måste ha haft on i magen eller nåt för det var likadant skrik som förra veckan, eller så är det bara mardrömmar. Det finns iallafall inte så mycket o göra än att ha honom bredvid sig i sängen, för så mycket sömn som möjligt. Hur det nu ska gå till med helikoptern i sängen? ;)

Fortfarande inget planerat, men blir väl lite undanplockning här, kasta in lite disk i maskinen och nån maskin med tvätt. Kansker en liten promendad där ute och orken tillåter. De märks.

Stor kram finaste bloggisar ♥




Gammal bakgrundsbild på mobilen, världens finaste prins! ♥

Kommentarer

Postat av: Melissas Prinsar - Tävling Pågår

Publicerad 2012-01-26 11:54:48

åh va fint de va me stjärnorna så har du redigerat bilden först innan du lagt in den på mobilen?

Postat av: Miriam - Fotoblogg

Publicerad 2012-01-26 12:06:21

Hej, nu har du chansen att vinna ett smycke från mestore.se.

Det du behöver göra är att sätta ihop ett snyggt collage med ett av smyckena du vill vinna ;)

Mer info finner du på bloggen!



Ha en underbar dag!



Psst! megarea i shopen/mestore.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela