Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

800 grader

Publicerad 2012-07-25 00:08:45 i My life 24/7,

Nej inte riktigt så varmt har det varit idag, men 25-26 grader har termometern stått på. Förmiddagen spenderades på Liams dagis. Pratade med personalen om inskolning och andra kuliga grejer. Gick iväg själv på en husesyn där inne och det är stort och fint! Liam stannade kvar ute med sina blivande kamrater (förutom 09:orna som flyttar upp till hösten). Han trivdes jättebra där ute och inskolningen går nog ganska snabbt och smärtfritt. Blir fortfarande lite tårögd dock, vill inte lämna bort honom ju :/ När Liam sen vaknat från sin vila packade vi badväskan och drog oss mot badet där eftermiddagen spenderade. Har en riktigt vild liten herre som tror han är odödlig och kan kasta sig i vattnet hur som helst. En och annan kallaup går inte att unvika när mr. T-P är i farten. Jag ska lägga ifrån mig mobilen nu. Ögonen går i kors. Imorgon blir det pannkakalunch och lek med grannen. Kanske även en tur till lekparken. Det älskar den lille mannen. Sov gott ni fina. Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela