Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Som jag misstänkte

Publicerad 2012-07-23 08:40:51 i My life 24/7,

Som jag misstänkte igår är solen framme och det är varmt ute! Så dagen kommer mestadels spenderas utomhus. Liam vaknade strax efter 8 (sovmorgon!!) och nu är vällingen drucken och lillkillen sitter i fåtöljen framför Disney junior! :) Jag har me hunnit äta frukost så strax blir de ett hopp i duschen, för att sedan eventuellt dra oss ner mot badet. Nån som vill hålla oss sällskap? :) Hoppas ni får en toppenmåndag! Stor kram ni fina <3

Kommentarer

Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Publicerad 2012-07-23 11:27:20

Vad skönt det lät, här är det mulet och regnet hänger i luften.. Tur att vi har en massa måsten att bocka av.. ;)

Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Publicerad 2012-07-23 11:27:24

Vad skönt det lät, här är det mulet och regnet hänger i luften.. Tur att vi har en massa måsten att bocka av.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela