Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

7 juni 2012

Publicerad 2012-06-07 12:08:24 i My life 24/7,

Liam slog upp sina blå redan kl 06:30 imorse och sen dess har det varit full rulle. Träffade Marie & Olivia och Linda, Milton och lillkillen (Namnlös bebis änsålänge) en sväng för en tur till Balders hage. Fullproppat med ungar och boule spelande pensionärer! Nu är han lagd för att sova middag efter lunchen och jag har intagit en bar. Ska snart fixa grillspetten inför ikväll. Pappan i huset kommer ju hem redan ikväll. Wiho!



Fick även reda på idag att jag blev beviljad av Staffanstorps kommun att läsa i Lund, så nu väntar jag bara antagningsbesked därifrån. Håll tummar o tår för mig!!

Nej, får röra på mig nu.

Stor kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela