Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Sova sova säng säng

Publicerad 2012-06-08 23:21:36 i My life 24/7,

Varit en fullspäckad dag som började med några timmar på Burlöv Center där det skulle shoppas bröllopspresent. Självklar flög där ner lite smått och gott till både mig och Liam. Ikväll var det daga för studentfirande där det både bjöds på smörgåstårta och gräddtårta. Mumma var de!!

Kom hem vid 21 och Liam fick välling och däckade med en gång och vi placerade oss i soffan framför "Dumpa honom". Nu är den snart slut och då blir det schas i säng för ögonen går i kors!

Bjuder på lite bilder från kvällen:

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-06-09 10:34:45

gu va lika dom är far å son =)

har inte sett så bra bilder på pappan förr men såg verkligen likheten nu =)

hur gammal är han?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela