Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Babysim

Publicerad 2012-03-11 11:30:38 i My life 24/7,

Nu är vi hemkomna från babysimmet, Liam har fått gröt och sover nu så gott. Jösses va mör man blir i vattnet på bara en halvtimme. Men det är alltid skönt att bada och Liam älskar de.

Ska iallafall väcka Liam vid halv ett då vi ska åka till hans farfar m familj. Blir lite lunch där :)

Ville bara titta in och önska er en bra dag i solen :) så vi hörs lite senare.

Stor kram bloggisar <3

Bjuder på en bild på pittögda morsan! Mohahaha! :) fattar inte varför mitt öga korsat sig?! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela