Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Brummande

Publicerad 2012-03-11 20:59:17 i My life 24/7,

Liam brummade runt i en kundvagnsbil på Ica Maxi innan idag. Jättekul tyckte han att det var. Han sover nu gott efter en eftermiddag hos farfar. Där han hoppade studsmatta med farbror Dennis.

Vi åt middag för ett tag sen och ikväll serverades det kött, ugnsgrönsaker bea och vitlökssås :) och till de lite champinjoner. Det var mumma kan jag säga er! :)

Nu sitter jag bänkad framför Big brother live. Min söndagsdrog & 22:00 drog på vardagarna. DET ÄR ILLA!! :)

Nä nu var det tv på g här.

Stor kram bloggisar <3


Kommentarer

Postat av: Frida - mamma till Liam och bebis i magen

Publicerad 2012-03-11 21:46:10

Jag är också beroende av Big brother men orkar aldrig vara vaken på vardagarna och se de. Så jag ser alltid reprisen som går klockan 18 dagen efter ;p

Postat av: Foto, design & mammaliv

Publicerad 2012-04-08 12:34:37

Lilla snyggingen själv ;)



sv; Javisst är vi riktiga hotmamas! ;)

Postat av: Sandra, Colins mamma

Publicerad 2012-04-17 23:19:44

De där kundvagnarna är toppen. Hoppas allt är bra med er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela