Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Laserdome

Publicerad 2012-03-13 21:18:54 i My life 24/7,

Hej mina fina!

Varit en relativt lugn dag i vardagskaoset känns det som. Äntligen fått bort alla Liams leksaker från golvet. Jösses vad den pågen kan vända upp och ner på lådan 150 miljoner gånger om dagen haha! Men idag fick jag äntligen bort allt och fick dessutom dammsugat.

Eftermiddagen/kvällen spenderades på Laserdome med Liams pappa, hans lillebror och hans kompis. Fy fasen vilken adrenalinkick, love it! Så det ska definitivt göras om fler ggr! :) Blev sedan lite tisdagsmiddag hos Liams farfar. Han va hos dem
under tiden vi va på Laserdome. Hade gått jättebra och de var inte förrän vi kom innanför dörren han märkte att vi va borta o då brast de för honom. Lilla älsklingen <3 Ledsen pojk.

Ska snart bädda ner mig i soffan med lite frukt och Big brother sen ska jag krypa ner i sängen och sova litegrann. Liam har gått på övertid idag och somnade runt kvart i 9. Men dagen har varit jättebra. No complains.

Vi hörs imorgon bloggisar.
Stora kramar till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela