Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Låt inte rädslan att förlora, hindra dig från att spela spelet.

Publicerad 2012-03-12 17:09:05 i My life 24/7,

Tjolahopp mina fina.
Varit frånvarande från bloggen idag då vi haft storstädning i huset och är ännu inte klara på långa vägar. Har tvätt upp till öronen i princip. Prisa Gud att vi har tvättmaskin i lägenheten! :)

Liam är inte direkt road av att vi städar för då ränner vi förbi honom i kaoset. Men de har gått bra iallafall. Lite har vi fått gjort.

Snart daga för lite middag, vet dock inte vad jag är sugen på idag så antagligen blir det en Hunger control. Men det är mums det me! :)

Nej nu klänger Liam på mig här så nu får ja ägna mig åt honom igen.

Puss&kram sålänge bloggisar <3

Liams nya fix idé är att springa med skorna inomhus. Han går och hämtar dem o "kastar" dem på mig o kommer o sätter sig i knät o vill ha dem på fötterna. Galenpanna! :)

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2012-03-12 18:25:42

Å så är Emma med! Älskar att ha skorna inomhus... tyvär helst leriga gummistövlar hon sätter på sig själv... ;)

Postat av: Frida - mamma till Liam och bebis i magen

Publicerad 2012-03-13 11:34:10

Svar; haha ja visst är det, jag är beroende fast jag inte vill titta på det ;p



Vi var ju på ultraljud förra veckan och tog inte reda på könet. Men ska på ett till ul på fredag och då får vi se vad vi gör. Sambon vill veta men inte jag ;p

Postat av: Mandy & River

Publicerad 2012-03-13 12:00:18

Tack =) Dom tre första är från lindex och den sista från H&M. kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela