Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Sovmorgon

Publicerad 2012-03-10 10:44:56 i My life 24/7,

Idag tog jag sovmorgon till strax efter 10. Det var längesen och var mig väl förunnat. Ska snart gå och stoppa i mig lite frukost, ägg, keso och linfrön. Mumma. Får se när mamma vill lämna tillbaks Liam idag, han har så kul med henne så under tiden han är där har jag tid att röja och äntligen få upp tavlorna på hans rum så det äntligen kan bli färdigt och tas bilder på.


För jag antar att ni vill se Liams chillaxing place? :) Det är iallafall urfint enligt mig själv, jag som valt färgerna ju. I am the boss in the hus! :) Har faktiskt inga andra planer idag förutom att det blir mello ikväll med grönsaker och dippa. Springer inte ifrån det nyttiga bara för att det är helg. Ska försöka hinna med en halvtimmes/timmes cykling me. Älskar känslan av att det bränner i benen, när det känns som om man gör något bra för kroppen.


Nej, frukost var de va?
Hoppas ni får en fin lördag kära ni.
Stor kram ♥

Kommentarer

Postat av: Nayomi

Publicerad 2012-03-10 12:48:55

Hoppas du får en härlig lördag du med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela