Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Nya frisyrer.

Publicerad 2012-05-20 23:53:05 i My life 24/7,

Både Liam och jag har införskaffat oss nya frisyrer. Liams alla lockar är borta. (Krokodiltårar från mamman) men i slutändan var det för hans bästa då han irriterade sig på håret hela tiden.

Jag själv fick klippt av allt det slitna svintohåret. Och i med ljusa slingor och en färgbomb. Än är jag inte färdig med håret för ljusare ska jag bli! :)

Det är iallafall en helt ny Liam och en helt ny mamma :) snart iallafall. Vågen står änsålänge på -16,2 kg. Innan juni är här ska vågen stå på -2,5 kg till! :)

Ska krypa till sängs nu. För imorgon väntar ännu en ensamstående vecka med pappan i Danmark. Blir eventuellt 12 dagar utan honom här.

What doesn't kill you makes you stronger.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-05-21 00:25:36

Hur har du gjort för att gå ner så mycket i vikt? Något bra tips? Svara gärna på min blogg sötnos :) kramiiis

Postat av: Cissi

Publicerad 2012-05-21 07:24:11

Snyggingar! Hoppas kommande vecka blir bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela