Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Tidig morgon

Publicerad 2012-05-24 14:09:32 i My life 24/7,

06:20 stod klockan på när Liam slog upp sina blå ögon imorse. Blev lite välling och en shake för mamman. Satte oss sen framför Disney Junior en timme innan vi begav oss ut strax innan kl 08. Var varmt och skönt redan då :) Marie och Olivia gjorde oss sällskap ute på gården några timmar me. Alltid lika kul. Liam och Olivia kommer så bra överens och skrattar och har kul tillsammans.

Vi var ute till klockan var runt halv 12, då det var dags för lunch. Liam sover nu middag och det kommer han göra antagligen fram till jag väcker honom kl 15. Älskade lilla sömntuta. Solen tar hårt på honom. Men det är så kul att va ute och se glädjen i hans ögon när han springer runt och leker, samlar stenar och gungar. Mitt fina lilla hjärtegryn ♥

Här är lite bilder från morgonen/förmiddagen:






Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2012-05-24 17:46:40

Fullt ös! ☺

Postat av: Sofia - Mamma till Ian

Publicerad 2012-06-01 08:54:43

Hittade din blogg bland Victorias (mittlivv) kommentarer och kommer följa dig nu, du skriver så bra och eran grabb är ju underbar! :)

Postat av: Sofia - Mamma till Ian

Publicerad 2012-06-01 08:55:14

Hittade din blogg bland Victorias (mittlivv) kommentarer och kommer följa dig nu, du skriver så bra och eran grabb är ju underbar! :)

Postat av: Linda -35,3 kg

Publicerad 2012-06-03 20:06:08

Jag ÄLSKAR klänningen. Så jävla underbar är den! :)



Bra att du ska börja. När ska du börja? När Liam börjar på förskolan? Tänkte för Henrik är väl i Danmark ändå?



HAHA vad jag tränar ser du ju på Facebook din nörd! ;) Spinning, kickbox, skivstång, gym, jympa, promenad typ :)



Haha jo det var ju min vikt också iomed jag vill gå ner 60 kg ;) 25 kvar! :P

Svar: Hahha jag vet inte när jag ska börja, så fort jag får tummen loss :P Liam börjar på förskolan i augusti i samma veva som jag börjar plugga. :) Jaa Henke är antagligen i dk då så vi får se hur vi gör! :)

Woho jag har 14 kg kvar att gå ner, gärna 20 haha! :)
Veronica, Mamma till Liam :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela