Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Det är inte lätt när det är svårt

Publicerad 2012-11-07 20:09:20 i My life 24/7,

Jag är inne på min tredje och näst sista praktikvecka på ett demensboende här i byn. Trivs jättebra, men känner mig fortfarande lite tafatt, dem är ju så gamla och sköra, nästan som små bebisar man är rädd att skada.
 
Liam fyller iallafall 2 hela år om en månad och själv blir jag 22 imorgon. Inget speciellt att fira, men jag är iallafall ledig, så det är alltid något. Helt galet vad tiden sprungit iväg. Kan inte fatta att mitt lilla hjärta redan fyller 2 år. Du föddes ju nyss!?
 
Får se om mamma tittar in imorgon, för då blir det kanske lite tårta och gottis. Alltid mumsigt, dock inte bra för vikten, men vad gör det om hundra år? Står iallafall still där på nånstans mellan -15-18 kg. Pendlar upp och ner beroende på vilken tidpunkt i månaden man ligger på. Nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen och dra på New moon. Så vi får höras en annan dag. Puss&Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela