Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Eclipse

Publicerad 2012-11-08 20:10:21 i My life 24/7,

Sitter och mumsar Schwarzwald tårta med mamma medan vi kollar på tredje filmen i The twilight saga (eclipse). Längtar tills nästa fredag, längtar tills sista delen. Sorgligt att den sen är slut. För den är så bra, ska dock bege mig in i böckernas värld sen. Har aldrig läst dem och är det som med andra böcker som blivit filmer kommer böcker om möjligt va ännu bättre än filmerna. Om det går?!

Nej ska vända mig till filmen nu igen. Vill inte missa för mycket. Så för nu säger jag godnatt. Ska dregla lite över Edward och Jacob. Mumma! ;)

Kommentarer

Postat av: Mie

Publicerad 2012-11-08 20:39:48

Inte läst?!?! Sätt igång! Breaking dawn är så sjukt mycket bättre i bok! Den är bokorgasm typ! ;D

Svar: Hahaha! Då vet jag vad ja ska önska mig av Henke nu då! ;)
Veronica, Mamma till Liam :)

Postat av: Anja - 18 år & mamma till Sabina!

Publicerad 2012-11-08 20:52:07

Den börja väl nio? ;o

Svar: Hahah har filmerna hemma så orkade inte vänta till kl 9 :P Så satte igång den efter Liam somnat :P
Veronica, Mamma till Liam :)

Postat av: Mie

Publicerad 2012-11-08 21:52:46

ja! haha, önska dig böckerna och att han tar Liam en hel helg .. Breaking dawn vill man inte släppa ifrån sig ;)

Postat av: Liie

Publicerad 2012-12-04 10:15:49

Schwarzwaldtårta är så gott!! Själv har jag inte sett en enda twilightfilm :)

Svar: Jaaa den tårtan är super go! Köpe tårta it is! ;)
Amen har du inte sett en enda!? Då har du missat något bruden haha!

Kram på dig :)
Veronica, Mamma till Liam :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela