Veronica | Mammaliv - Studerande - Gravid

Mysmiddag

Publicerad 2012-11-09 22:04:26 i My life 24/7,

När Henke kom hem ikväll vid kl 18, fick han för sig att överraska mig med att köra Liam till faster och sen köra oss vidare till Rosegarden Supreme i Malmö. Himla tur huvudvärken hade lagt sig innan, då jag tog en vila på en halvtimme innan han kom hem. Mår mycket bättre nu, men fortfarande snuvig och trött i kroppen. Liam hostar en massa fortfarande men med lite vatten så lossnar det värsta. Stackars lille plutt. 
 
Vi blev iallafall riktigt mätta på restaurangen, precis som vanligt. Åt en massa gott och glass buffén är nästan höjdpunkten på kvällen. Liam är nu hämtad och ligger och sover efter lite välling, dock äter han fortfarande dåligt, så jag hoppas innerligt det vänder snart, efter månader av matkamp. 
 
Ska slå oss ner i soffan nu, och efter 00 inatt ska jag beställa min nya mobil, Samsung galaxy sIII 4g! För då är det 3 månader kvar tills abonnemanget tar slut. (Går inte att uppgradera abonnemanget tidigare).
 
Bjuder på lite bilder från veckan och dagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Hej! Välkommen till min blogg. Jag heter Veronica och är 23 år gammal. Jag blev mamma till min son Liam den 9 dec 2010. Just nu pluggar jag till undersköterska och är klar i mitten av januari. Jag är även gravid med Liams lillebror som är beräknad att anlända till oss i mitten av februari. Hoppas ni ska trivas här hos oss. Vid kontakt mejla mig på [email protected].

Veronica, Liam 101209, Lillebror 140217

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela